Hell yeah / No no no

Het zijn enerverende dagen in huize Roos. Ik ben aan mijn laatste weken bij mijn huidige baan begonnen, ons huis staat sinds gisteren in de verkoop en baby N is over 6 weken alweer 2 jaar. Zo gebeurt er tijden niets bijzonders, zo gaat alles in 1 keer opeens compleet de andere kant op. Dit houdt me nu zo ongeveer bezig:

+ Hell yeah +
Bloesembomen
Zara Kids
Baby N’s krullen
Roze matte nagellak
Saltwater sandals
Facebook-felicitaties
Speltcrackers met kipfilet en avocado
Gin-tonic
Kleurboeken

– No no no –
Toddler tantrums (Ho.Ly.Shit.)
Pluizig haar
Gat in mijn favoriete onderbroek
Breaking Bad afkijken
Nietjes in de nietmachine doen
Zure mandarijnen

Hoe is het met jullie?

Geef een reactie

