End of an era

b917bc60fa0d3bc256e7fd86c0b99f04Het was een zonovergoten middag, baby N was aan het spelen in de tuin met haar poppenwagen en ik zat stilletjes te genieten van dat kleine blonde meisje. De vogels zongen, geen wolkje aan de lucht. Opeens werd de betovering verbroken door het gerinkel van mijn telefoon. Ik wist wie het zou zijn. Ik wist alleen niet wat de boodschap zou zijn. Hoewel ik wel een voorgevoel had. Een positief voorgevoel. Maar ik heb al te vaak gehoopt, ik ben al zo vaak teleurgesteld.

Maar dit keer was er alles behalve teleurstelling. Uit 4 kandidaten ben ik unaniem door de sollicitatiecommissie verkozen, geen tweede ronde noodzakelijk. Over een paar weken begin ik bij mijn nieuwe baan. Na 8 jaar op een functie waar ik onder mijn niveau werkte en niks met mijn opleiding deed, ga ik nu weer aan de slag met tekst en taal. Ik ben nerveus maar de zin in dit nieuwe avontuur overheerst. Kom maar op, ik ben er klaar voor.

3 gedachtes over “End of an era

Geef een reactie

